Obchodní a dodací podmínky
Výběr zboží, objednávka
- Výběr zboží provedete označením některého z kategorie zboží v naší nabídce.
- Chcete-li si produkt objednat, zvolte požadovanou velikost, množství kusů a klikněte na tlačítko „Přidat do košíku“. Zboží je vloženo do košíku a Vy můžete pokračovat v nákupu dalšího zboží.
- Jakmile máte všechno zboží v košíku, tak Váš nákup dokončíte odesláním objednávky přes průvodce objednání zboží, který je k dispozici v košíku.
- Pokud jste vše učinili správně, automaticky Vám přijde poděkování s potvrzením příjetí Vaší objednávky, a to na Vámi uvedený email při vyplnění potřebných informací.
- Objednávka trička s vlastním potiskem je závazná v okamžiku odsouhlasení ceny a potisku.
Dodání zboží, způsob platby
- Dodací lhůta objednaného zboží je zpravidla 3dny, týden, 14 dní až 3 týdny po odeslání Vaší objednávky. Záleží i na zvoleném tipu textilu, protože některé výrobky nejsou ihned skladem, ale jsou k dodání za týden či deset dní k nám do tiskárny. Doba dodání je také závislá na tom, kdy si od spediční služby balíček převezmete. Běžně je to tak, že jeden pracovní den to od nás odchází a druhý den je to u Vás. U zakázek s osobním vyzvednutím je termín i do druhého dne, pokud je triko ihned skladem u nás v tiskárně (držíme jen černá a bílá trika, klasického střihu)
- V případě, že z různých důvodů bude dodací lhůta delší, či nebude v dohledné době možné vyřídit objednávku celou, budeme Vás o tom informovat a na základě naší dohody tuto objednávku vyřídíme či zrušíme.
- Objednané zboží bude zasláno na adresu doručení dobírkou, prostřednictvím České pošty, a.s.
- K ceně objednávky do 3000,- Kč bude připočteno poštovné 100,- Kč pro zásilky s místem dodání v rámci České republiky.
- U objednávky v ceně od 3000,- Kč (včetně) bude poštovné pro dodávky na území České republiky ZDARMA.
- Zaslání zboží do ostatních zemí bude řešeno individuálně a prodávající si v těchto případech vyhrazuje právo požadovat úhradu zboží i poštovného předem.
Záruka a reklamace
- Na veškeré námi nabízené zboží je poskytována záruka v zákonné lhůtě, pokud není uvedeno jinak.
- Případné reklamace budeme vyřizovat co možná nejrychleji.
- Reklamované zboží nám zašlete jako doporučený balík na naši fakturační adresu a to včetně kopie dokladu o zaplacení, uvedení důvodu reklamace a Vašeho návrhu na její vyřízení (tj. zda-li si v případě uznání důvodů reklamace budete přát zaslat zboží nové či vrátit peníze).
- Bude-li Vaše reklamace vyhodnocena jako neoprávněná, zboží Vám bude vráceno zpět na Vaši adresu.
- Bude-li Vaše reklamace uznána, obratem Vám zašleme zboží nové nebo vrátíme kupní cenu.
- Pokud nám neuvedete Váš návrh na vyřízení reklamace v případě jejího uznání a bude možné zaslat zboží nové, upřednostníme tuto variantu.
- V případě, že nebude možné reklamované zboží v dohledné době vyměnit (např. že toto zboží není dlouhodobě skladem či se již nevyrábí), budeme Vás kontaktovat pro dojednání způsobu vrácení peněz.
- Náklady spojené s neoprávněnou reklamací, nese zákazník.
- Náklady na poštovné, je-li reklamace uznána, nese prodávající.
Nevyzvednutí dobírky
Každá objednávka je závazná (Občanský zákoník § 544-545, zákon č. 40/1964 Sb) dle našich obchodních podmínek. Zákazníci, kteří si objednají zboží a následně si nevyzvednou expedovanou zásilku na dobírku, budou zveřejněni v registru dlužníků a bude požadováno uhrazení vzniklých nákladů na odeslání zboží a manipulační poplatek (tzv. smluvní pokuta) ve výši 300 – 500,- Kč plus výše objednávky. Odesláním objednávky souhlasíte s našimi obchodními podmínkami a smluvní pokutou v této výši. Upozorňujeme, že veškeré nesplacené pohledávky (neuhrazené smluvní pokuty), budou podstoupeny předány k vymáhání pohledávek včetně všech nákladů s tím spojených. Z tohoto důvodu posíláme email, kde nám objednávku zákazník musí odsouhlasit a nebo stornovat.